Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מלון מלכת שבא

shva

בלב הטיילת של העיר אילת, במקום בו הים האדום והרי המדבר נהנים מהשמש החמימה, ממוקם מלון מלכת שבא אילת.
המבנה היוקרתי של המלון עוצב בהשראת הארמון התנ"כי של מלכת שבא, האדריכלות ועיצוב הפנים מאופיינים על ידי מוטיבים עתיקים המצוירים ביד ומוזאיקות , חינניות המבנה ויחודו מעניקים לו מקום של כבוד בקו הרקיע של אילת. המלון מדורג ברמה של 5 כוכבים פלוס, לאחר שעמד בכל אמות המידה המחמירות של משרד התיירות ומציע לאורחיו את כל אמצעי הנוחות המודרניים האפשריים.

מרבית חדרי המלון נהנים מנוף עוצר נשימה של מפרץ הים האדום, בעוד שחדרים אחרים צופים אל הלגונה הרומנטית והרי המדבר.
חלק ניכר מחדרי המלון מתאים לאירוח משפחות עם ילדים, יחידות ג'וניור ויחידות משפחתיות, הכוללות חדר שינה, סלון ומטבחון, בהם הפרדה מוחלטת בין יחידת ההורים והילדים.

מחיר ל 3 לילות חצי פנסיון לחברי התאחדות

יחיד בחדר דלקס

₪6,480

זוגי בחדר דלקס

₪7,200

3 מבוגרים בחדר דלקס

₪10,260

זוג+ילד בחדר דלקס

₪9,000

זוג+2 ילדים בחדר ג'וניור

₪11,630

זוג+2 ילדים בחדר משפחה

₪12,000

זוג+3 ילדים בחדר משפחה

₪13,800

זוג+2 ילדים ב2 חדרי דלקס סמוכים

₪14,400

זוג+3 ילדים ב2 חדרי דלקס סמוכים

₪16,200

תוספות

תוספת להרכב חדר – תינוק

₪175

שדרוג חדר להרכב יחיד/ זוגי/ 3 מבוגרים/ זוג+ילד

תוספת לחדר ג'וניור (תפוסה מקסימלית עד 4 נפשות)

₪830

תוספת לחדר משפחה (תפוסה מקסימלית עד 5 נפשות)

₪1,200

תוספת לדלת מקשרת

₪140

  • חבילת הלינה הינה ל-3 לילות (צ'ק אין ב-14/06 וצ'ק אאוט ב-17/06) על בסיס HB חצי פנסיון (ארוחות בוקר וערב).
  • קבלת חדרים החל משעה 15:00, עזיבת חדרים לא יאוחר משעה 11:00

תאור החדרים

סוויטת ג'וניור

סוויטות הג'וניור של המלון מתוכננות בנויות ומאובזרות כדירה קטנה. גודל יחידה זו הוא כ-45 מ"ר, מתאימה ל  עד ארבעה אנשים בהרכבים שונים, זוג עם שני ילדים, זוג עם ילד ותינוק, שלושה מבוגרים עם ילד וכדומה.

מה בחדר: היחידה בנויה מחדר שינה, סלון, פינת ישיבה ומטבחון קטן. הסלון וחדר השינה מופרדים ע"י דלת שסגירתה מייצרת שני מרחבים אינטימיים. בחדר השינה מיטה זוגית בגודל king size ובסלון ספה זוגית הנפתחת למיטה זוגית. בסלון ובחדר השינה בכל אחד מהם מסך LCD . בסוויטה ערכת קפה מאובזרת, כספת, חדר אמבטיה גדול ומפנק, ואינטרנט אלחוטי חינם. המטבחון שבחדר כולל מקרר קטן, משטח עבודה קטן, כיור ומיקרוגל. מרפסת עמידה בתיאום מראש עם המלון. נוף לים מהחדר בתיאום מראש עם המלון ובתוספת תשלום עפ"י מחירון המלון.

jun

סוויטת משפחה

סוויטות המשפחה של המלון מתוכננות בנויות ומאובזרות כדירה קטנה. גודל יחידה זו הוא כ-55 מ"ר, מתאימה ל  חמישה אנשים בהרכבים שונים, זוג עם שלושה ילדים, זוג עם שני ילדים ותינוק, שלושה מבוגרים עם שני ילדים וכדומה.

מה בחדר: היחידה בנויה מחדר שינה, סלון, פינת ישיבה ומטבחון קטן. הסלון וחדר השינה מופרדים ע"י דלת שסגירתה מייצרת שני מרחבים אינטימיים. בחדר השינה מיטה זוגית בגודל king size ובסלון ספה זוגית הנפתחת למיטה זוגית. בסלון ובחדר השינה בכל אחד מהם מסך LCD. בסוויטה ערכת קפה מאובזרת, כספת, חדר אמבטיה גדול ומפנק, ואינטרנט אלחוטי חינם. המטבחון שבחדר כולל מקרר קטן, משטח עבודה קטן, כיור ומיקרוגל. מרפסת עמידה בתיאום מראש עם המלון.

family

סוויטת פלאזה

סוויטות הפלזה של המלון מעוצבות בסגנון עדכני ומרהיב. ייחודה של סוויטה זו בגודלה ובמרפסת השיזוף המדהימה בה ממוקם כי לאחר כבוד, הג'קוזי. גודל החלל הפנימי כ- 70 מ"ר וגודל המרפסת כ- 30 מ"ר.

מתאימה ל  עד ארבעה אנשים בהרכבים שונים, זוג עם שני ילדים, זוג עם ילד ותינוק, שלושה מבוגרים עם ילד וכדומה. הסוויטה בנויה מחדר שינה, סלון, פינת ישיבה ומטבחון קטן.

מה בחדר: הסלון וחדר השינה מופרדים ע"י דלת שסגירתה מייצרת שני מרחבים אינטימיים. בחדר השינה מיטה זוגית בגודל king size ובסלון ספה זוגית הנפתחת למיטה זוגית. בסלון ובחדר השינה בכל אחד מהם מסך LCD. בסוויטה ערכת קפה מאובזרת, כספת, חדר אמבטיה גדול ומפנק, ואינטרנט אלחוטי חינם. המטבחון שבחדר כולל מקרר קטן, משטח עבודה קטן, כיור ומיקרוגל.

אורחים בסוויטות של המלון נהנים מכניסה חינם לטרקלין היוקרה של המלון ולספא. הטרקלין פתוח כל יום בין השעות 12:00 עד 20:00, ובו ניתן להנות ממזנון עשיר הכולל פירות, ירקות, לחמים, גבינות, דגים מעושנים ותבשילים חלביים, בנוסף שתיה חופשית חמה קלה ואלכוהולית.

plaza

זמני ומחירי טיסות

  • הטיסות הקבוצתיות מבוצעות על ידי חברת "ארקיע"
  • שימו לב! כל הטיסות לאילת וממנה, ינחתו וימריאו מנמל התעופה הבינלאומי החדש "רמון", שדה התעופה הישן נסגר.
  • הנסיעה משדה התעופה רמון למלון ובחזרה, באמצעות שאטלים מיוחדים לבאי הכנס.
  • תינוק מוגדר בין הגילאים 2-0 שנים. ילד מוגדר בין הגילאים שנתיים ויום עד גיל 12 (נכון ליום הטיסה).
  • המחירים להלן הינם לטיסות קבוצתיות. חברת ארקיע שומרת לעצמה את הזכות לבצע שינויים בלוחות הזמנים של הטיסות וזאת בהתאם לאילוצים של שדות התעופה.

הלוך

רביעי 14/06 ב-12:10 | מס' טיסה 811
רביעי 14/06 ב-13:10 | מס' טיסה 815

מחיר מבוגר 270 שח
מחיר ילד 270 שח
מחיר תינוק 39 שח
(תינוק עד גיל שנתיים ביום הטיסה)

חזור

שבת 17/06 ב-16:00 |  טיסה 816
שבת 17/06 ב-17:20 |  טיסה 828
שבת 17/06 ב-21:55 |  טיסה 1846

מחיר מבוגר 300 שח
מחיר ילד  250 שח
מחיר תינוק 390 שח
(תינוק עד גיל שנתיים ביום הטיסה)

ההרשמה לכנס תתבצע באמצעות אתר ההרשמה בסיום הרישום יתקבל אישור רישום. אישור הרשמה סופי, וסיסמא לכניסה לאתר להזמנת הפעילויות השונות יישלחו ע"י אורטל תיירות ונופש בע"מ לאחר אישור של התאחדות הקבלנים בוני הארץ.

כמו כן קבלה + חשבונית בגין תשלום
לבירורים ושינויים ניתן להתקשר לטלפון: 02-5659951
או באמצעות מייל: Ortalr@ortaltour.co.il